среда, 22. јун 2011.

sa teme na temu :)

     Sta to tera ljude poput mene da ne umeju da kazu "hvala,ne mogu"?????
Cik da me neko ponudi sladoledom,a da sam pre toga pojeo vec dva komada...cik da me neko ponudi kolacima iz "Malog princa",a da sam pojeo vec dve krempite...cik da me neko pozove na jagnjetinu,a da sam pre toga rucao...cik da me neko pozove na Cezar salatu uvece u (mislim da se zove Baltazar u St. Bana),a da sam pre toga vecerao. Ma nema sanse, moj odgovor je uvek "OK, gde da se nadjemo". Pri tom nisam debeli prasac,ma ni blizu toga,...naprotiv, vrlo vodim racuna o svojoj liniji i cak po malo prezirem debele ljude (sem ako nije bolest u pitanju), jer mi nekako to dodje kao deo kulture. Izmedju ostalog zato i mislim za Amerikance da su dzukele nevaspitane..mada...i po EVropi, a mnogo sam vremena tamo proveo, mi je oduvek bila blago uzasavajuca slika za vreme dorucka :)))...fine debele gospodze :D:D:D:D,sede i kljucaju neke trice,zitarice i sl. dok gledaju u mene kao u nevaspitano derle,sto ustajem po treci put i punim svoj tanjir sa raznim sunkama,sirevima,jajima i ostalim djakonijama,pa se posle jos ozderavam sa medom,ili marmeladom:))). Slika iz hotela naravno...Boze,Boze zar se covek tako nagoji jeduci zitarice :D:D:D.
     Hrana je hrana,ali zasto kad me covek pozove na tenis na 36 stepeni C, ja kazem "evo me dolazim",a pri tom za par sati imam vec zakazano dva sata igranja, i pri tom sam toliko premoren,da jutros nisam cuo sat,a to mi se jako retko desava (skoro nikada)...e to je vec nesto neshvatljivo. I odlazim kao kad sam bio klinac pa me roditelji vodali po svadbama dragih nam rodjaka...hocu reci ne bas sa osmehom na licu.Ali na svadbe sam davno prestao da idem,bar kod dragih rodjaka,ali ovakvim iskusenjima jos uvek ne mogu da odolim. Da li je to izazov da vidim da li mogu da dobijem onog naseg bivseg fudbalskog reprezentativca koji servira blizu 200 na sat,a udara loptu kao Felicijano Gonzales...ma mogu,znam da mogu jer covek nema mnogo mozga,samo je neki dan duvao jak vetar i ja sam bio daleko ispod proseka pa je bilo 1-1,a onda pocela kisa:(. Samo sto stigoh na teren, zapravo na parking, okrenuh se nazad jer dobih informaciju da doticni mora da ide. Nisam se cak ni iznervirao,naprotiv, vratih se kuci sa osmehom na licu. Da, sa osmehom na licu ,a ipak sam krenuo ...neshvatljivo.
     Zasto trcim na svaku jebenu loptu....zato sto sam strasno brz,i sto mogu da je stignem...ali kad je jedva stignem,po obicaju i kada je prebacim preko,izgubim poen.A posle toga obicno i onaj sledeci, jer sam dusu ispustio.I znam sve to, i opet trcim da je stignem. Da li to znaci da sam glup????? Verovatno da malo i jesam,ali "brate" (kako kazu ovi decaci ovde), ja volim da stignem, i volim da igram taj tenis,i volim da pobedjujem,i volim da se palim kako sam jak i brz. I znate sta jos....palim se kad se palim:)))).
     I onda se setim detinjstva i nekih ranijih situacija kada sam vukao kao tovarni konj, kada mi je krv curela iz nosa od zamora,a nisam stajao.kada mi je kicma pucala od riljanja tatinog placa,a nisam stajao, i shvatim da sam ja zapravo promasio profesiju. Ne znam sta je trebalo da budem,ali definitivno ne ovo sto jesam. Jbg, okolnosti su bile takve,sta da radim :(. Pa cak i dok sam ucio nisam bio skroz normalan,jer sam sebe iscrpljivao ne spavajuci danima vise od po cetiri sata...I kako ja sada da kazem mojoj MACKI, ej stani malo,polako...ima i sledeci rok...ma nema breeeeeeeee..to je sad i kraj!!!!!..Sada se igra taj mec,a ne sutra....sada plac mora da se izrilja,a ne po podne...mora da se istrci tri kruga na skijama,a ne dva....mora da se radi vise od 60 sklekova u miuti,a ne 58 ili 59...mora na taj ispit da se izadje sad,a ne u Septembru. Jeste,tako je...i samo napred MACKO,ja te podrzavam i zelim da ga iskidas,pocepas,pojedes..nene,ne, da ga sazvaces i ispljunes,a ono glavno ostavis u svojim vijugama,kao i svaki put do sada. Ti to mozes, i ja te obozavam, izmedju ostalog jer si po tom pitanju nalik meni,jaka,snazna,izdrzljiva i hrabra,a po malo i luda :))).
     I da,palim se jezivo na tvoje kosti...uh,kako volim te tvoje kukove,i kicmu tvoju,,pa one koscice gore na ramenima,na vrhu, znas vec na sta mislim...pa onu kost pozadi..jel trticna bese ???:)))..ako se secam tu ima gomila nekih nervnih zavrsetaka,a mozda sam i pomesao,ali opet znas na sta mislim. Ma palim se bre da te imam.da te diram i da te pipam, da te gledam i da te slusam kako lepo i pametno cvrkuces. Palim se kad samo pomislim na tebe...OMG..a neki dan ona divna vecera..:)))..kako sam te gutao ocima,i kako si  mi bila lepa i jebozovna,uh,uh,uh..Pa ti bre nisi normalna koliko si lepa,...eh da samo znas. A sto ti stojiiiiiii...sve ti stoji..i kako ovi Srbi ovde kazu (a i ja sam Srbin), imas sjajan "outfit"..Ma bilo to divno vece,kao i svako drugo sa tobom,ali bilo mi mnogo drago da samo bas tamo vecerali...steta samo sto je bilo hladno...srecom mudro drzim koznu jaknu u gepeku,pa mi se MACKA nije smrzla.Trebali bi tamo cesce da odemo, volim prirodu a volim i tebe u prirodi .
     Koliko sam odlepio kad smo pricali danas telefonom...joj,joj,joj...uzeleo sam te se bas.bas, i ako smo
se videli prekjuce. Cini mi se da sto te cesce vidjam,sve vise zelim da te vidim,sto te vise imam,sve vise zelim da te imam. Jeste,majke mi...ma ni trunku mi nije dosadno sa tobom...ni tren jedan.Ni kad cutimo :)))...a sto lepo umes da cutis :D:D:D:D..a ja uzivam da te gledam...au....ma stvarno si sjajna MACKA. Mac,mac,mac :)))...kako bih te sad pomazio..ccccc,pa da cujem kako predes :)))..a to je tek posebna prica...tvoj "PRED" :):):)...sapni mi ga na uvo,molim te.
     I gde samo ono stao...ne vredi, zaneo sam se...a vreme je i da popakujem moje zglobove u elasticne zavoje pa da krenem da probam da odvalim Gusara i veceras. Opasno me sinoc slusao forhend,ako bude i veceras tako,nece mu biti lako. Ako ne bude....pogledacu gore na terasu, zamisliti moju MACKU kako gricka salatu,salje mi poljubac,pa ce da krene.Mozda i kaze ono cuveno " hajde picko" sto mi uvek snagu daje. 

Нема коментара:

Постави коментар