четвртак, 9. јун 2011.

kakav dan :)))

     Danasnji dan je bio dan namenjen zavrsavanju nekih birokratskih stvari po kancelarijama raznim. U zelji da cak i u tim trenutcima budem pri ruci mojoj macki krenuo sam sa njom. Bio sam pripremljen na nervozu,jer kazu da to u ovoj zemlji ume tako dugo da traje,a vrlo cesto i da bude uzludno. Sacekao sam je na dogovorenom mestu i kada je usla u kola,osetio sam se kao da je andjeo seo pored mene. Posle mi je cak kazala da sam bio zinuo kao da je prvi put vidim.
     Majca sa golim ramenima, duga isfenirana kosa prosuta po ramenima,  suknja,,,siroka i leprsava...i sve to posadjeno na neke cudne cipele sa hiljadu kaiseva koji joj se uvijaju oko nogu,uz neizbeznu stiklu. Lepsa od mene..neuporedivo...kakav sam ja mag kad sam uspeo da smuvam ovakvu devojku :):):)). A onda portir...covek se sit ispricao sa njenim grudima. Mislim da nema pojma ni sta ga je pitala,a jos manje sta je odgovorio. Simpatican neki cika :)))). Kancelarija..unutra tri zene i neki deckic,verovatno potrcko. A moja MACKA....prica,objasnjava,,,ma bre,kao cas da drzi. Toliko sam bio fasciniran njenim nastupom, da sam krisom telefonom napravio par snimaka. Volim zene sigurne u sebe,a ona to jeste definitivno.I dobro joj stoji.
     Malo smo se isetali,sto mi nije tesko palo. Trudio sam se na momente da hodam malo iza nje i da uzivom u pogledu od pozadi. Suknja jeste siroka,ali svaka suknja mora da padne na kukove :))) Pozeleo sam da napravim snimak tih divnih kukova kako se njisu,ali nisam....bila je nervozna,pa nisam zeleo da dodjem u iskusenje da joj to zasmeta.Ali i pored toga meni je proslo kroz glavu "uh, kako bih ti zadigo tu suknju i prislonio te negde uza zid" :)))
     Posle ovoga i onoga,predlozio sam da odemo na rucak u jednu sjajnu piceriju,gde verovatno prave najbolje pice u gradu. Piza na drva,a MACKA na stolici :))) i ja preko puta nje. Obicno volim da sedim pored nje,ako ima mogucnosti,jer tako mogu da je dotaknem,a da ne privlacim veliku pozornost drugih ljudi.
Boze,kako je blistala...a ja....ja sam goreo..mislim da sam goreo "jace" od one pecnice. Pravio sam se miran,a ocima sam je gutao i skidao...Mislim da sam postao opsednut njom u pozitivnom smislu reci. Posle krigle piva, nervoza je nestala,a oci su joj sijale jos jace.Uh...koliko sam je tada zeleo.Prisecao sam se scena vodjenja ljubavi od pre nekoliko dana. A moje noge :D:D:D:D:D...tapkaju i tapkaju..i leva, i desna..kolena mi igraju,sire se i rastavljaju.Kako ja volim da provodim vreme u njoj...prolazilo mi je kroz glavu. Nikad mi nigde nije toliko dobro kao tamo...a i rado sam vidjen gost i uvek mi se obraduje,sto je najvaznije:)))..eh..kakvo je to suzenje svesti bilo...a mislim da traje i sada.
      Jela je tiramisu,a ja sam je posmatrao...pazljivo,svaki zalogaj. Otprilike, svaki treci ili cetvrti put joj ostane po jedna tackica kolaca na usnama,a onda je jezikom pokupi.Vrhunac jebozovnosti...zaista. A ja....nemam pojma gde se nalazim vise. Mokra fleka sa mojih gaca,jos odavno pocela da se probija na pantalone...ma bas me briga,taman i da mi se na celu bara pojavi. A onda cigara :((((..i moja ljubomora na cigaru  "hajde pusi tu cigaru i idemo"  procedih kroz zube.
     Kisa je bila prestala,ali su stakla bila puna vode. Bili smo lepo i parkirani,tako da malo ko moze da nas vidi. Sem strasnih poljubaca nista se drugo nije ni desilo...malo zavlacenja ruke ovde i onde,ali sve u granicama pristojnosti. Kako samo volim taj uzdah da cujem kad je zagrizem za vrat...najezim se sav. Na zalost, zbog obaveza tom divnom druzenju je morao doci kraj. Moj boravak u njoj ce morati da se odlozi do daljnjeg,nadam se ne zadugo.
     Raspamecen sam jos uvek,i ako ne mogu vise na oci da gledam od umora.Sada samo zelim da zaspem i da je sanjam...da je tu pored mene. Ne mora nista da radi..samo neka bude tu,da je gledam i da se divim tom sarmu i lepoti. Mnogo je lepa i mnogo joj dobro stoji. LN ;)

2 коментара:

  1. divnoo muski bloger, welcome

    http://bambysvastarija.blogspot.com/


    KAko covek da te prati, nisti stavio opciju sa strane__??

    ОдговориИзбриши
  2. PA imas koliko vidim opciju u gornjem levom uglu za pracenje :)..hvala :)))

    ОдговориИзбриши