уторак, 5. јул 2011.

tata uci sina da piski

     Po prvi put sam u Grckoj na moru,moze se reci poslovno,ali sam ipak ovde..prisutan tu i tamo na plazi. Necu da spominjem hotel,ali sigurno da je za verovati mojim  domacinima da je u ovoj oblasti jedan od najboljih. Lutajuci po malo unaokolo i videvsi sta se sve ovde zove hotelom...i jeste. Zapravo hotel spominjem samo radi zelje da istaknem da ovde dolaze ljudi koji {pretpostavljam} imaju pare,ukljucujuci tu i moje poslodavce.
     Ovo je zapravo po prvi put posle mnogo godina da se nadjem na istoj plazi za gomilom Srba...ima dosta i Rusa. Nekoliko stvari mi zapade za oci. Kao da vazi pravilo "ko nadje lezaljku posle 9h,nek' mu umre majka".
Ja ne mogu da verujem :((((..pa ljudi ustaju u 6.30...pobacaju peskire "zauzmu" na lezaljke sto pored bazena,sto na plazi,i onda svi mi ostali treba da lezimo na pesku. Da ne spominjem da je u svakom trenutku bar 30% lezaljki prazno, da ima onih koje i po ceo dan ne osete nicije dupe , sem tog peskira. Ljude sa parama sam spomenuo samo radi pretpostavke da je rec o "kremu" Srpskog drustva...,,hotel je daleko od "krema",ali objasnise mi poslovodje da je ljudima zgodono kolima na brzinu da dodju ovde,kad vec nema bolje u okolini.
     Najjaca je bila prica u bazenu oko bara gde dvojica sede za sankom na stolicama koje su u bazenu...moj poznanik i ja se slucajno zadesili pored. Klinac koji se tu okolo igra,iako taj bazen uopste nije namenjen za decu vice "tata,meni se piski!".." sedi tu na stolicu (na sredini bazena koji nije bas veliki) i piski polako"..vice ponosni tata sa belim kupacim gacicam na cijem dupetu pise ogromnim slovima "DIESEL". To videh posle kad je ustao...rekoh,cisto da ga zapamtim,gde je on,tu je i mokraca,a tako ogavne face ne mogu da se setim,pa sam trazio neki detalj....naravno da nece "DIESEL" promeniti dok ne krene kuci. Ali on cak nije ni saputao idiot,verovatno mislici da ga u drugoj zemlji niko ne razume. Utroba mi se prevrnula...ne zbog pomisli da sedim u bazenu u kom je pisao neki klinac, vec zbog cinjenica da ga je tata dostojno ohrabrio da to uradi. Ne daj Boze da je mali rekao "tata,meni se kaki":))))....Mogu misliti koliko se puta dnevno tata ispisa u taj isti bazen,kad jos sedi u baru i pije. A jedan od prvih utisaka kada sam stigao je da se vise oseca miris hlora,nego miris mora....znaju Grci da Srbi rado pisaju po bazenu,nisu oni od juce.BTW. wc se nalazi 30-40m dalje i ima cak i pisoare za decu.
     Hotel je inace ALL INCLUSIVE :))). Ala su gosti gladniiiiiii....Mozda sam ja pao sa Marsa,mozda jos ne naviknut na te Srpske obicaje,jer me dugo nije bilo u zemlji,ali to sto se desava za vreme obroka ....to nije lako opisati. Mislim da se baci tri puta vise hrane,nego sto se pojede. Da Grci ne naprave bar pet puta vise, bila bi ista prica kao sa lezaljkama. Ne zna covek da l' da se smeje, da l' da place. Male palacinke....vrlo ukusne,licno moj rado vidjen dorucaak. Ide mama sa klincem nosi tanjir i uzima (po mojoj slobodnoj proceni)  
15-18 komada...daje klincu tanjir i kaze "evo ti idi jedi, donecu ti krem"..."mama,ja ne mogu sve ovo da pojedem"..."nema veze pojedi ko'lko mozes"...primera radi, ja pojedem 5-6 palacinki...ako bih preterao,mozda i 8...A sta cemo sa ostalim palacinkama gospodjo...da bacimo? Strasno...nije to slucaj naravno samo sa palacinkama, vec i sa svom ostalom hranom. Za pojedinim stolovima gde sede njih cetvoro, hrane ima za manju svadbu. Kad samo pomislim na sve one gladne ljude....nije da sam ja neki humanitarac,ali hrana je hrana. A mame i tate uce decu sem pisanja u bazen da se bahato ponasaju za stolom...sto kazu "platio sam,pa sta?"....pa nisi platio da bacas idiote,nego da jedes. E,da mi je videti za kucnom trpezom kako to izgleda...
     Vec sam neko vreme u Srbiji,i zaista mislim da smo u celini vrlo lep narod. I jesmo...ali poceh da se pitam ovde dokle cemo biti,ako ovako nastavimo. Jeste hotel za porodicne ljude,ali vecinom su to mladi parovi..hocu da kazem da ja imam preko 30g,nemam decu,pa onda kad vidim mame i tate u tim godinama, onda su to za mene mladi brakovi,makar oni bili i od 18-te zajedno. Zapravo sam zgranut brojevima odece koji su potrebni tim mladim ljudima da uvuku svoje guzice u istu. Pa to butine ko stubovi, celuliti,vene,otromboljeni stomaci...mama mia. Nisu muskarci nista bolji,ali nekkako akcenat stavljam ipak na zene. Da li to kada se udaju zene treba da prestanu da budu lepe??? Pa nije valjda tako,nikad se necu ozeniti.
Ili jednostavno nemaju za koga vise da budu lepe,ili racunju da su zavrsile svoju "estetsku" karijeru...ili su jednostavno palacinke primamljivije od dobrog (i zdravog) stasa???? EJ breee..budite lepe same za sebe...ne zbog muzeva kojima se vise ne dize,ili spoljnog momka koji vas povremeno obilazi,vec zbog vas...zbog vase dece,zbog kulture,zbog dobrog osecaja. Meni bude krivo kad se ozderem kao da mi je poslednji put,jer znam koliko je vezbe,sklekova,trcanja,sexa,potreno da se ubiju olako unesene kalorije...a one tovare u sebe kao ugalj u lokomotivu. Da se neko ne uvredi....potpuno isto misljenje imam i za osobe suprotnog pola,ali je fizicka lepota ipak nesto cime se zene pre svega dice.
     I onda opet dolazim na ono moje da pored sebe imam jedno zlato koje ne zelim da ispustim iz ruku.Nije ona u ranim dvadesetim pa da pomislim "nisu je godine pojele"...ne,ona je pravi primerak velike macke. Lepa,blistava,uvek sveze "olizana" dlaka,..pa macke to rade celog zivota,zar ne?...zategnuta,utegnuta,jaka,hraba, bez grama celulita,strija i ostalih nepozeljnih elemenata. Mnogo mi je zao
sto smo razdvojeni ovih 10 dana,ali posao je takav,ni ja ga ne volim. BTW. Daleko od toga da se palim samo na njenu fizicku lepotu,ima tu jos mnogo,mnogo drugih sjajnih osobina,ali ne mogu da se otmem utisku da zasigurno imam retko,retko lepu devojku i neizmerno sam srecan zbog toga. Boze hvala ti na toj sreci :)

3 коментара:

  1. hehe, umrla sam od smeha! Znas li, da letujem vec 10 god u grckoj, uglavnom bezim od mesta gde ima Srba, da jesam Srpkinja, ali kad odem preko grane volim da budem sa ljudima iz te zemlje, a ne okruzena sa pola seljane iz naseg lepog grada!
    JA sam sad obisla celu Sitoniju i druga razna mesta po grckoj, i mogu ti reci da su nasi ljudi najglasniji, najprljaviji!!! Bacaju smece oko sebe, jedu na plazi kuvanu hranu koju spreme u apartmanu, psuju sto je pice skupo i sto im ne vrate kusur u cent... a od decu koja uriniraju po plazi da i ne pricam... tako da. mogu ti reci da nas svuda ima, i molim Boga da cu sledece godine otici na odmor gde necu cuti nikog ko nas blamira kao naciju

    ОдговориИзбриши
  2. a da, sto se tice zena.... nemam komentara!! Stvarno bi mogle da povedu malo racuna o sebi, ja jesam malo jace gradje, ali uvek trazim resenje da bar u letnjim danima ne moram svoju ogromnu guzicu da izlazem u javnosti, nego, treninzi i zdrava ishrana!!! Sramota me nekad kako im sve kipi iz gaca i koliko ih bas briga! Mislim, svaka cast njima, ali ja ne mogu tako!!

    ОдговориИзбриши
  3. :)))hvala :)..ma cudo smo,gde god da smo.Ja nisam dugo bio ovde,pa sam se malo odviko...inace sam sreo ljude koji nose zaledjenu sarmu i prebranac u Grcku :D:D:D:D..ziva istina..."pa necu valjda tamo da kuvam???"..kaze domacica..
    BTW. I ako imas ogromnu guzu,sjajno je nosis :)

    ОдговориИзбриши