среда, 8. јун 2011.

Da sam pas....

     Da sam pas mahao bih repom po ceo dan.
     Danas smo se smejali dok smo pricali telefonom. Ne, danas smo se zestoko smejali dok smo pricali telefonom...ne,ne,ne...danas se ona zestoko smejala dok smo pricali telefonom,a ja sam se  smejao njenom smehu,koji je toliko veseo da mislim da  malo ko ostane nem  kada ga cuje. A ona se smejala meni...zapravo se polomila od smeha kada sam joj rekao da sam danas obukao crne tanga,naravno muske gace :D:D:D:D:D. Preturao sam po stvarima i pronasao nekoliko pari tanga muskih gacica koje nisam skoro ni jednom nosio od kad sam ih doneo sa Tajlanda gde sam snimao neke reklame za ves jos pre nekoliko godina. Kakva je to bujica smeha bila :))))...moracu jednom da je usnimim,ali da ona ne zna,pa da onda taj smeh namontiram kao zvono na telefonu.
     Kada sam dosao kuci,skinuo sam se i pogledao u ogledalo.Ne, nisam smeo da uslikam svoju guzu i posaljem MMS. Da, moja MACKA je videla tu sliku pre mene. Oblacio sam ih ranije u reklamne svrhe,ali to je bio posao. Covek jednostavno ne obrati paznju...radis ono sto ti se kaze i to je to.Ali ovo nije to...ovo sam ja u tanga gacama,sam pred sobom. Fuj...Najbolje od svega,ili mozda najgore, sto mi uopste ne smetaju. Ponekad kad obratim paznju,osetim nesto u guzi ali zaista nije alarmantno. A onda mi pade na pamet, da Nadal mozda  nosi tanga gace dok igra tenis??? Odlucio sam i to da probam da utvrdim i cvrsto resio da veceras na mec odem u vidjenom stanju,pa makar ne vadio ni ja ruku iz dupeta. Kakav pljusak :(((...uzas.Nista od tenisa,a sto je jos gore nista od tenisa u tanga gacama. Mec pomeren za sutra u 9h. ,ali do sutra ujutru gace sigurno nece ostati na meni, narocito zbog cinjenice da u poslednje vreme spavam go. A ko ce ponovo da oblaci tangu,ovaj put jos i smrdljivu. Ja necu sigurno. Sta smo se druzili, druzili smo se. Nije da nam je bilo lose,ali nije bilo ni za pricu. To vam je kao kad vas pitaju "ej,kako je bilo?", a vi kazete "onako",hahahahahha. Zapravo za pricu i jeste bilo,ali ne zbog same tange, vec zbog bozanstvenog smeha moje MACKE. Kao da mi jos uvek zvoni u usima :)))
     

Нема коментара:

Постави коментар