уторак, 7. јун 2011.

Zelim da se pohvalim :)

     Zaista nije u opisu moje licnosti da se hvalim,ali osecanja koja me trenutno obuzimaju su toliko lepa i slatka,za mene nedozivljena do sada, da jednostavno imam zelju da to izbacim na videlo i kazem kome god,kako se osecam.
     Moram priznati da mi se desava nesto u sta ni sam nisam verovao da postoji.Tu i tamo sam imao priliku da od po nekoga cujem neku stidljivu pricu koja bi mogla biti nalik mojoj,ili da nesto slicno vidim na filmu,ali sam ja postao miljenik Bozji time sto mi je omogucio da spoznam da sve te price mogu da budu i istinite.Pa ljudi,ima li sta lepse od toga da se probudite i pomislite na svoje drago bice...onako slatko,umiljato i lepo???? Ima...da se probudite pored NJE :))).E to je vec nesto toliko posebno,da bih taj dogadjaj mogao da stavim na listu svakodnevnih zelja. WOW...to budjenje bi se moglo nazvati "putovanje na Mesec"...mogu misliti koliko su bili uzbudjeni ti retki putnici koji su imali srecu da se vinu cudesnim brzinama ka dragom nam Mesecu. Za razliku od njih,ja zelim da na "moj Mesec" putujem biciklom :)))..
     Jutro je inace moj omiljeni deo dana..bar mi se tako cini po reakcijama mog organizma,tj. organa koji bas ujutru ima neodoljivu zelju da bude mazen i pazen,a onda da se baci u neodoljivu istrazivacku avanturu.I da,posle toliko vremena to je i dalje avantura,i te kakva...kao recimo Indijana Dzons.
    Obozavam da dok lezi na boku da joj pridjem s' ledja. A moja MACKA ima tako lepa misicava ledja,i njena koza je ujutru tako meka,mirisljava i uzbudjujuca. Nedavno kada smo bili na kracem putu,probudili smo se u pola sest...posle samo pet sati spavanja. Mislim da cu to jutro pamtiti celog zivota.Bilo je to dugo lagano i uzbudljivo budjenje koje je trajalo do osam sati,u predivnoj sobi,predivnog hotela.Zapravo na momente je to bilo i vrlo divlje budjenje,puno znoja izmesanog po posteljini. Nismo ni zube bili oprali,a taj detalj napominjem jer je meni vrlo vazna spontanost. Nikako ne volim one price "sacekaj da se svucem...sacekaj da obucem....sacekaj da se istusiram,,,,sacekaj,sacekaj,sacekaj"....ne volim da cekam cak ni na salterima. Kad zarijem zube u njen vrat,lagano do granice bola,zapadnem u neku dimenziju u koju je za sve ove godine mog bitisanja uspela da me ubaci samo ONA. I onda mi prodje kroz glavu scena iz filma "Caura"...Da li ste gledali taj film????...Ja jesam kao klinac,i duboko u secanju mi je ostala scena kada "on" i "ona" vode ljubav u bazenu. " Ona " je inace vanzemaljac u ljudskom telu, a vodjenje ljubavi se odvija ,tako sto "ona" stoji na jednom kraju,a "on" na sasvim drugom kraju bazena i onda iz nje pocinju da sevaju razne munje i gromovi koje prodiru u njega i onda oboje zapadaju u trans.Neka mi oproste scenaristi ako malo karikiram to sa munjama i gromovima,ali nadam se da razumete o cemu pricam. U svakom slucaju,da..ja zapadam u taj trans i ne znam da li se nalazim u tom istom bazenu, krevetu,na podu...gore,dole,da li me nesto zulja,grebe..pojma nemam sta se desava,znam samo da cujem tiho rezanje moje MACKE,koje smenjuju uzdasi zadovoljstva. A ja cvilim, dahcem, trazim vazduh i zelim jos,jos,i jos...zelim cak i kada ne mogu vise,kada imam utisak da misici pocinju da mi se cepaju od napora, kada se davim u sopstvenom znoju,kada udovi pocinju da se grce i trzaju, i kada na zalost taj cudesni organ pocne da trazi time out. Pih...a pozelim da to traje vecito :))). A moja MACKA je tada tako nezna i pazljiva,da nekim cudotvornim eliksirom koji samo ona ume da ubrizga u moj mozak posle jako kratkog vremena uspe da me povrati.
     Da..moja MACKA je cudesna macka,jedna jedina i neponovljiva. MACKO, hvala ti sto postojis :*
   

Нема коментара:

Постави коментар