уторак, 7. јун 2011.

nisam nista slagao :)))

     Sve sto sam do sada napisao je istina i samo istina.Ako me pitate zasto pisem,nisam siguran da bih umeo da dam odgovor,jer je ovo prvi put u zivotu da radim ovakve stvari. Pa cak i dok nisam ziveo ovde,moj vrhunac su bile SMS poruke koje su moram priznati umele da budu i dugacke. Lazem...setio sam se neke prepiske izmedju nas dvoje preko FB-a...u vreme dok smo bili prijatelji. Kazem dok smo bili,jer vise nismo.Zakljucili smo da ta desavanja tamo u tom virtuelnom svetu ne mogu nikako pozitivno da uticu na nasu vezu,vec samo da prave probleme i onda je ona kliknula "unfriend" :)))...Ako...bolje ona nego ja :)))..mozda se jednog dana pretvorim u "baba seru" pa cu moci da joj prebacim ,xaxaxaxaxaxa. Salim se,naravno da necu. Cak bih posavetovao svima da svoje drage drze podalje od FB prijatelja.
     I da...tada,i tamo smo imali neku lepu prepisku,toliko lepu da sam ja to lepo narezao na disc,iskopirao u vise komada i eno drzim ih tamo u kutiji. Njoj sam dao kopiju da moze da procita ako ikada pozeli. A tu se nalazi jedan tako lep tekst upucen meni :)))...da pozelim da ga odstampam u hiljade letaka i bacim iz aviona iznad grada. Ne da bih velicao sebe,moje ime nije ni spomenuto, vec da bih izrazio svoj ponos i srecu. Mozda sam ja i ogranicen, ali jedino pisanije koga se secam da mi je neko sa idejom pisao,jeste pisanije moje drugarice dok sam bio u vojsci. Tema naravno nije bila ista,ali su tekstovi bili ipak za pamcenje. Sa ponosom mi je opisana ekskurzija i obilazak "kule" na Cetinju :D:D:D:D:D...a pale su i reci utehe "znam da ti nije lako,ali izdrzi,jer kada izadjes odatle imaces svoj status u drustvu" :D:D:D:D:D:D...a ja bio u nekim specijalnim jedinicama. Da...ta pisma su mi ulepsala zivot u tom dobu,jer sam se svaki put smejao do suza,otimajuci se sa svojim "najboljim" drugom ko ce da cita. Jeasm djubre,sta da radim :(.
     Mislim da pisem jer sam napokon srecan. Lepo mi bre svaki dan, i kada je vidim i kada je ne vidim.Mada je mnogo lepse kada je vidim,jer onda mogu i da je dodirnem. A kada je dodirnem, onda se obicno zaigramo pa se zna kako se to zavrsi. A ta igra ume i da potraje,a sto duze traje meni sve lepse...jeste,majke mi. Nikad nemam onaj cest osecaj kod muskaraca "znas kada svrsim,samo pozelim da je nema"...ima cak i onih ekstremnih koji kazu "pozelim da joj razbijem glavu o zid"...bljak...zenska razbijena glava na zidu..uzas. Ne,ja kada svrsim,ja pozelim ponovo da svrsim,pa onda opet ponovo i ponovo, i ponovo. Znam..i ja bih pomislio da lazem da nisam svedok istinitog dogadjaja,koji se desava svaki put vec duze vreme. I ne,nisam ja takav..bar ne poznajem sebe u tom svetlu, ona me takvim pravi i hvala joj za to. Pa jaca je od "carobnjaka iz Oza". Odakle joj taj recept, nemam pojma. Ne,ne salim se uopste....vodimo ljubav po nekad i po 5-6 sati..naravno sa pauzama,,uglavnom kracim da popusi cigaru,pa ja onda budem ljubomoran na cigaru :):):). Ima tu i mazenja,i price, i smeha..ma ima svega cega treba da ima.
     Toliko se palim na moju MACKU, da sam cak pomisljao da treba da odem kod lekara. A onda sam se zapitao sta bih rekao cika doktoru...."znate doktore nenormalno mi se dize"....ili..."znate doktore meni nikad nije dosta..ali samo nje,ni jedna druga me ne zanima"...ili..." znate doktore juce sam 6 puta,a danas 8,sta da radim?"...Cika doktor bi verovatno rekao "'ajde bre,pali kuci pa lozi kevu"...nikad necu znati. U svakom slucaju,kao sto rekoh..."ali samo ona". Ja ne mogu sebe da prepoznam.Koliko me secanje drzi,ja sam skoro svaki put do sada prevario svoju devojku, ili cak konstantno varao..bar u poslednjih nekoliko godina....ali sada...sada pozelim da ostane pored mene celog mog zivota,jer ne mogu ni da zamislim kako bi mi izgledao odnos sa nekom drugom. I ne samo zbog toga, mada moram priznati da mi taj deo veze i te kako znaci. Ma nije ona savrsena,ali je zato najlepsa,najpametnija,najseksipilnija,najsarmantnija,najjebozivnija devojka sa najlepsim osmehom na svetu,i tako, tako dobra u krevetu:)))..ponekad pomislim da su je pravili za mene...majke mi...cak i njena karlica tako dobro lezi na mojoj..ma cudo jedno..mogu da spoje kao Lego kocke. Isto vazi i za kukove i moje sake..OMG..necu vise o tome,pocinjem da zapadam u trans.
     Jos da kazem da ona zna za sve ovo moje pisanje.I kaze da lepo pisem...mislim,kazem joj ja sve ovo i u lice,nemam problem nikakav da se izrazim i u " live-u ",ali eto pisana rec moze i da se sacuva,pa ko zna...mozda jednog dana napisem i memoare,ili kako se to vec zove. Da, to je moja MACKA.

Нема коментара:

Постави коментар