понедељак, 6. јун 2011.

   Moram da se pohvalim :)

 Moram da se pohvalim da sam otkrio sta znaci biti na sedmom nebu,biti u raju,osecati se "bogovski" :))).
Nije da bas mnogo verujem u te stvari,ali zaista mi se desilo da upoznam osobu (zenskog pola),koja me svo ovo vreme od kada smo zajedno,toliko privlaci i toliko pali,da ni sam ne mogu da definisem sta mi se desava.
    Ne bih to nazvao ni zaljubljenost,ni ljubav....ne zato sto je ne volim,naravno da je volim na svoj nacin,ali imam utisak da rec za ono sto ja osecam prema njoj,jos uvek nije izmisljena.Pre svega,to jedna vrlo,vrlo,recita,pametna,obrazovana i nacitana devojka. A i duhovita:)))..jeste,,,dobar deo nasih telefonskih razgovora se svodi na smejanje.Ko je sta rekao i ispricao,nema ni veze,bitno je da se smejemo,onako...bas,bas...ona mozda malo preglasno (hahahahhaha,sto joj zamera okolina). Ali to je tako karakteristican smeh,da bi ga trebalo usnimiti i postaviti negde da ljudi mogu da ga skinu za telefonsko zvono.Verujem da bi svim korisnicima zivot bio po malo lepsi:).
    Sto bi rek'o moj drug "kakav igrac,kakvo telo"...ali ne bi ni telo bilo tako lepo i pozeljno, da nema tog sarma.Da,..ta devojka bi mogla da bude sta god pozeli u zivotu...umetnik,fotograf,pisac,govornik,politicar,filozof..rekao bih i glumica.Imao sam prilike da vidim neka njena kratkometrazna ostvarenja i mogu vam reci da je fascinantna.Nije da sam ja neki filmski obrazovan lik,ali zaista je kamera voli. Znate ono...kako god da stanete,i da se namestite,okrenete,vi izgledate sjajno.Nema potrebe ni za tonama pudera,sminke,raznih plastika i sl.Pa ona i kad slucajno ima bubuljicu na licu,nema potrebe da je krije i maskira.Cak i to joj lepo stoji.
    Nesumnjivo da je ta devojka lepa...ako se za nesto ili nekog na ovom svetu moze reci da je "prelep", onda je to ona.Ljudi.....da vidite to lice i telo :))). Pa ja dan danas ne mogu da se nadivim toj lepoti.Ona kao da je sisla sa druge planete,gde ne rastu ni salo,ni masne naslage,ni celuliti.Dalo bi se rece "savrseno",ako to postoji.
I znate one price ..."ma meni je vazno da ima dobro telo,boli me....za facu"....ili..."ma ja volim da je lepa,pa dole nema veze kakva je"...E ona valja i gore i dole...ma gde god da je pogledam,ja vidim samo lepotu, sarm i jebozovnost. Ponekad kad me pogleda onim njenim zelenim ocima,pozelim da skocim u njih kao u jezero i da se nikada ne vratim.Ma ostao bih tamo zauvek :).
    Pokusavajuci da pronadjem sta je na njoj najlepse,pazljivo sam posmatrao svaki deo njenog tela. Ako izuzmemo one delove koje svi primete (guza,grudi,noge,usne..), ima tu jos mnogo divnih drugih detalja.Da samo znate kakve kosti ima :)))..aha,kosti. Lopatice na ledjima sa misicima naglasenim oko kicmenog stuba...ccccc...kukovi..OMG,pa u stanju sam da ostanem na tim kukovima ko zna koliko vremena. Sake..prste na rukama i nogama..Krenuh ja okolo,naokolo,a nikako da spomenem neke mnogo eroticnije detalje, bar za vecinu sveta.Garantujem da bi njena guza mogla da bude na svim bilbordima ovoga sveta kao pojam za savrsenu guzu. Da vam kazem...ono nije normalno...ono nije dupe, ono je prototip dupeta iz bajke.Pa kad bi mi dali da nacrtam,ja ne bih umeo lepse...ne,ne,ne..kad bi mi dali da zamislim,ni tada ne bih umeo lepse.I svaki put kada ga vidim,kroz glavu mi prodje misao "Boze kako sam ja srecan covek,hvala ti na tome"
     Moram sada da prekinem,ali mislim da cu nastaviti neki sledeci put :)

Нема коментара:

Постави коментар